ALL IN ONE MAGIC RESEPI


Kenapa Magic?

Magic Resepi adalah satu cara yang sangat unik yang di cipta KHAS bagi memudahkan anda membuat kek coklat lembap. Tapi, bukan itu sahaja, Magic Resepi memberikan anda jawapan yang muktamad untuk membuat kek coklat yang sebenar.
Magic Resepi adalah sahabat karib saya. Saya menggunakannya setiap kali hendak membuat kek kegemaran saya ini. Magic Resepi menjimatkan masa, tenaga dan wang saku saya. Apabila saya kebingungan untuk membuat kek coklat lembap, Magic Resepi membantu saya. Apabila saya memerlukan bantuan, Magic Resepi akan sentiasa di sisi saya.
Dengan Magic Resepi, saya lebih yakin dan percaya bahawa kek coklat lembap yang akan saya hasilkan nanti, benar-benar SEDAP dan MELAZATKAN! Adakah ini yang anda inginkan. Betul tak?

Produk ini adalah keluaran BUMIPUTRA dan dijamin 100% HALAL.

Kelebihan Magic Resepi kek coklat lembap ini

** Anda tidak perlu lagi bersusah payah untuk mengetahui sukatan Gula, Tepung + Koko dan juga serbuk koko (topping). ( Dan inilah perkara yang paling sukar). Semuanya telah di sukat dengan tepat dan dimasukkan ke dalam satu pek. (lihat di bawah)

** Setiap pek kek coklat Magic Resepi lengkap mengandungi bahan-bahan yang masing-masing telah di tanda dengan nombor seperti gula (no. 1), tepung + koko (no.2) dan coklat cair (no.3) bagi memudahkan anda mengikut panduan yang disertakan.
** Magic Resepi juga menyediakan bahan Topping kek coklat (yang bertanda X) di dalam bentuk serbuk yang telah disukat.
** Anda telah menjimatkan masa anda untuk membeli kesemua bahan-bahan tadi di kedai secara berasingan.
** Kos yang amat murah jika dibandingkan dengan harga bahan yang dibeli secara berasingan.
**Anda dapat meminimumkan tenaga anda.
HASILNYA...Tadaaaa !!!


Sedap,kan???

Apa tunggu lagi?
Tempah sekarang ... RM10.oo sahaja untuk sebiji KEK COKLAT LEMBAP semudah 1-2-3.

No comments:

Post a Comment